Content
Marketing
Cel edukacyjny
Content marketing to strategia marketingowa wykorzystywana do przyciągania, angażowania i zatrzymywania odbiorców poprzez kreowanie i udostępnianie odpowiednich raportów, artykułów, filmów czy podcastów. Trend ów wiąże się z zapewnianiem zarówno wiedzy eksperckiej, jak i promowaniem świadomości marki w internecie.
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobędzie kompleksową wiedzę na temat planowania CX
- Zrozumie jakie są główne cele digital marketingu
- Dowie się, czym jest doświadczenie Konsumenta?
- Jak wtórzyć skuteczny brief?
- Jakie znaczenie ma CX w budowie i optymalizacji witryny czy pozyskiwaniu linków
Korzyści dla Organizacji
- Udoskonalenie strategii digital marketingu w firmie
- Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
- Budowania marki i profilu firmy w sieci
- Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych działań związanych z digital marketingiem
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Czym jest marketing treści? Definicje, liczby, trendy
- Rynek CM w Polsce
- Formy treści
- Reklama natywna
- Trendy, zjawiska, tendencje w CM
- Content Marketing w planie marketingowym
- Customer Journey
- AIDA
- ROPO, Showrooming, ROTOPO
- ZMOT
- Mikromomenty
- Marketing treści we współdziałaniu z innymi narzędziami marketingowymi
- Treści w lejku zakupowym
- Marketing treści a reklama natywna. Jak pisać do internetu?
- Co mówią eksperci?
- Newsy a evergreeny
- 7 złotych zasad
- Marketing treści w SEM
- Praca nad Quality Score
- Konwertujące reklamy – przykłady
- Marketing treści a reklama graficzna (display)
- Klikane reklamy display - przykłady
- Jak niewidzialnie wpływać na Konsumenta?
- Techniki perswazyjne
- Reklama wideo w służbie e-commerce’u
- Pozycjonowanie filmów na kanale własnym w YouTube
- Zasada reklamy ABCD na YouTube
- Narzędzie YouTube Video Builder
- Narzędzie YouTube Studio
- Storytelling. Humor emocje, dziedzictwo
- Marketing treści w E-Mail Marketingu
- 7 zasad projektowania wiadomości sprzedażowej e-mail (conversion-centered design)
- Segmentacja Odbiorców
- Personalizacja treści
- Marketing Automation
- Inspirujące newslettery – przykłady
- Marketing treści w Social Mediach
- Marketing wpływu (influence marketing)
- Marketing szeptany (buzz marketing)
- Marketing wirusowy
- Real-Time Marketing
- Słuchanie mediów społecznościowych
- Dialog
- Jak dotrzeć do Generacji Z?
- Angażujące posty – przykłady
- Marketing treści w E-Commerce
- Jak pisać opisy produktów do e-sklepu?
- 6 zasad wiarygodności w e-sprzedaży
- Przyciągające zdjęcia produktów – zasady
- Dystrybucja treści w internecie
- Artykuły natywne i sponsorowane
- Silniki rekomendacyjne: „może zainteresować Cię również...”
- Content recycling
- Skuteczność marketingu treści
- Content ma znaczenie. Jak mierzyć wpływ treści w e-sklepie na jego pozycję w Google?
- Zaangażowanie Konsumenta
- Miary, wskaźniki, KPI
- Analityka. Czym mierzyć?
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |