Customer
(User) Experience
Cel edukacyjny
Czym jest doświadczenie Konsumenta? Jakie są najważniejsze cele w digitial marketingu? Jak planować CX we współpracy z agencją i jakie ma to znaczenie w budowie oraz optymalizacji witryny przedsiębiorstwa? Czym jest dobra reklama display? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielimy podczas szkolenia Customer User Experience.
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobędzie kompleksową wiedzę na temat planowania CX
- Zrozumie jakie są główne cele digital marketingu
- Dowie się, czym jest doświadczenie Konsumenta?
- Jak wtórzyć skuteczny brief?
- Jakie znaczenie ma CX w budowie i optymalizacji witryny czy pozyskiwaniu linków
Korzyści dla Organizacji
- Udoskonalenie strategii digital marketingu w firmie
- Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
- Budowanie marki i profilu firmy w sieci
- Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych działań związanych z digital marketingiem
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- CX nadrzędnym celem marki
- Czym jest doświadczenie Konsumenta? CX/UX, usability, funkcjonalność, ergonomia
- Podróż Konsumenta w czasie. Ścieżka zakupowa, mikromomenty, ZMOT, nowa AIDA
- Nowe generacje. Pokolenie Z
- Treści w lejku zakupowym
- Ewolucja zachowań, trendy i zjawiska w CX
- Planowanie CX we współpracy z agencją
- Co jest najważniejsze w briefie?
- USP/KSP
- insighty klienckie
- RTB
- Najważniejsze cele w digital marketingu:
- wyświetlenia
- kliknięcia/wizyty
- konwersje
- Znaczenie CX w budowie witryny
- Planowanie witryny. Makiety, badania
- Architektura informacji, nawigacja
- Budowa doskonałej witryny sklepowej
- Personalizacja treści
- Bezpieczeństwo i poufność danych
- Heurystyki Nielsena
- Znaczenie CX w pozyskiwaniu linków z zewnątrz
- Pozyskiwanie linków zewnętrznych a CX
- Reklama natywna
- Jak pisać? Konstrukcja idealnego artykułu
- 7 złotych zasad webwritingu
- Znaczenie CX w optymalizacji witryny
- Czym jest SEO?
- Jak działa wyszukiwarka?
- Jak wyszukują internauci?
- Pozycjonowanie witryny w Google
- Słowa kluczowe kluczem do sukcesu
- Doświadczane problemy techniczne
- Szybkość ładowania stron
- Jak tworzyć treści i opisy produktów na witrynę sklepową pod kątem SEO?
- CX a reklama display, wideo
- Co to znaczy dobra reklama display?
- Co irytuje internautów? Kontrreklamowi, ślepota reklamowa
- Jak tworzyć reklamę display? Konwertujące reklamy
- Pozycjonowanie filmów na kanale własnym w YouTube
- Jak tworzyć reklamę wideo? Storytelling, zasada ABCD, YT Studio
- Znaczenie CX w reklamie w wyszukiwarce
- Planowanie reklamy w internecie. Podejście tradycyjne vs programatyczne
- Planowanie reklamy w Google Ads
- Jak tworzyć treści reklam? Praca nad Quality Score
- Znaczenie CX w mobile marketingu
- Dlaczego RWD jest ważne?
- Budowa serwisów mobilnych
- Znaczenie CX w e-mail marketingu
- Praca nad OR. Nadawca i tytuł maila
- Inspirujące newslettery
- 7 złotych zasad konstruowania doskonałego newslettera, nakierowanego na konwersje
- Znaczenie CX w mediach społecznościowych
- Gdzie jest Klient?
- Do kogo pisać? Co pisać? Jak pisać? Kiedy pisać? Zasady 4C, 4U
- Marketing wpływu (influencerzy)
- RTM, marketing kontekstowy
- Słuchanie mediów społecznościowych. Dialogizacja
- Znaczenie CX w E-Commerce
- Modele zachowań internautów na witrynie sklepowej
- 6 zasad wiarygodności w e-sklepie
- Doskonałe opisy i przyciągające zdjęcia produktów
- Proces zamówieniowy. Dlaczego Klienci porzucają koszyki?
- Odzyskiwanie porzucanych koszyków
- Silniki rekomendacyjne. Cross-sell, upsell
- Audyt UX/CX e-sklepu
- Identyfikacja kluczowych czynników doświadczenia zgodnie z charakterem i kategorią marki
- Przeprowadzenie audytu UX witryny
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |