E-commerce
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przedstawienie Uczestnikom dobrych praktyk w zakresie wykorzystywania potęgi i możliwości rozwiązań sprzedażowych z wykorzystaniem najprężniej rozwijającego się sektora e-commerce. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych wykorzystując nowe rozwiązania, które wspierają takie procesy jak m.in. docieranie do nowych klientów, lokalizacja obecnych, wykorzystanie rozwiązań cyfrowych.
Korzyści dla Uczestnika
- Dowie się co stoi za transformacją obsługową na przestrzeni ostatnich lat
- Pozna dobre praktyki z zakresie pracy z klientem na wszystkich punktach styku klienta z Instytucją (sprzedaż, serwis pozakupowy, obsługa reklamacji etc.) w duchu podejścia Customer Experience
- Przetrenuje dobre praktyki w zakresie komunikacji z klientem a także w obszarze savoir vivre, z naciskiem na dostępność i pracę z klientem o szczególnych potrzebach
- Nauczy się jak zaprojektować procesy obsługowe w swojej Firmie, tak aby wykorzystywać nie tylko kanały analogowe, ale i digitalne
- Dowie się czym jest e-commerce i jak wykorzystać dobre praktyki w zakresie e-commerce ze szczególnym uwzględnieniem postulatów dostępności
Korzyści dla Organizacji
- Budowanie przewagi konkurencyjnej na bazie dobrych praktyk w zakresie Customer Experience
- Lokalizacja Klientów poprzez nowoczesny model obsługi
- Budowanie przewagi konkurencyjnej, dzięki wykorzystaniu rozwiązań w duchu dostępności, bez znamion dyskryminacji
- Digitalizacja i automatyzacja procesów obsługowych, dzięki czemu klient zyskuje czas a Organizacja zadowolonego klienta przy optymalizacji kosztów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Polski rynek e-commerce. Wielkość, wartość, struktura
- Geneza zakupów w sieci
- Inspiracje i zachowania nabywców online
- Podmioty na rynku e-commerce
- Trendy i zjawiska w e-commerce
- ROPO/reverse ROPO staje się ROTOPO
- Click & Collect
- Dark stores
- Wygoda check-outu, dostawy i zwroty
- Rozszerzanie kanałów zakupowych. Omnichannel marketing
- Kluczowe daty. Sezonowość
- AI. Czatboty
- Smartfonizacja, aplikacje mobilne, mCommerce
- Planowanie e-handlu
- Diagnozowanie potrzeb, budowa oferty
- Metody ustalania wielkości i wartości rynku. Konkurencja, otoczenie rynkowe
- Budżet, współpracownicy
- Strategie ustalania cen
- Modele płatności
- Magazyn, logistyka, dostawa do konsumenta. Zatowarowanie, zwroty, śledzenie przesyłek
- Dropshipping
- Budowa e-sklepu. Wybór platformy shoppingowej. Inhouse czy outsource?
- Budowa witryny sklepowej a zadowolenie Konsumenta (UX)
- Makiety
- Budowa witryny sklepowej
- Ewaluacja
- UX
- Heurystyki Nielsena
- Click-tracking
- Audyt UX e-sklepu
- Porzucony koszyk
- Przyczyny porzucenia koszyka
- Metody ratowania porzuconego koszyka
- Optymalizacja witryny sklepowej (SEO) pod kątem e-Commerce
- Sens optymalizacji witryny
- Kod witryny
- Zawartość witryny
- Formatowanie treści
- Inbound marketing/link building
- Linkowanie wewnętrzne
- Domena
- Roboty
- Black Hat
- Zasada E-A-T
- Język odbiorcy - język korzyści
- Ewolucja algorytmów Google
- Rola słów/fraz kluczowych
- Definiowanie słów kluczowych - narzędzia i metody
- Długi ogon
- Nasycenie frazami kluczowymi (ogólne vs precyzyjne, lokalne, semantyczne)
- Mierzenie: Google Search Console, Surfer SEO, Google Analytics
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |