Marketing i sprzedaż
w gospodarce cyfrowej
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia jest umiejętność koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa. Celem też jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i sprzedaży z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi sprzedaży i kanałów komunikacji marketingowej, a także zdolności do zarządzania i koordynowania prac operacyjnych zmierzających do wdrożenia procesów marketingowo-sprzedażowych w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa. Podczas szkolenia rozwijane będą kompetencję zgodne z opis kompetencji menadżerskich w zakresie transformacji cyfrowej tj.: Marketing i sprzedaż w gospodarce cyfrowej.
Korzyści dla Uczestnika
- Dowie się jak korzystać z nowoczesnych narzędzi cyfrowych
- Pozna zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
- Zrozumie zasady działania marketing automation
- Pozna pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego (np. real time marketing, mobile marketing, programmatic/RTB)
- Nauczy się identyfikować metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/usług
- Przećwiczy korzystanie z narzędzi marketingu internetowego (dobrane do konkretnej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego)
Korzyści dla Organizacji
- Analiza strategii e-marketingu w firmie
- Poprawa interpretacji wskaźników i efektów działań marketingu cyfrowego
- Zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy poprzez poprawę działań prowadzonych w oparciu o potrzeby klientów
- Optymalizacja kosztów i oszczędność czasu dzięki automatyzacji procesów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Sprzedaż internetowa
- Wprowadzenie, definicja sprzedaży
- Charakterystyka sprzedaży online
- Co można, a czego nie można sprzedawać online
- Online, a offline
- Platformy i kanały sprzedaży online
- Dostępne formy sprzedaży online
- Platformy sprzedażowe
- Portale społecznościowe
- Social media i kanały dotarcia do klienta
- Strategia i analiza rynku
- Model sprzedaży, model biznesowy Canvas
- Budowanie strategii marketingowej i wizerunkowej
- Analiza rynku i konkurencji
- Budowanie konkurencyjności technologicznej
- Marketing internetowy
- Wizerunek w sieci, branding
- Marka w internecie, employer branding
- Identyfikacja wizualna
- Marketing treści (content marketing)
- Promocja w internecie – SEO i SEM
- Portale społecznościowe
- Clickbait i fake jako forma promocji
- Warsztaty
- Tworzenie własnego profilu sprzedażowego
- Kształtowanie pełnej indentyfikacji wizualnej i konfiguracja treści
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |