Marketing
internetowy
Cel edukacyjny
Warsztat pozwala poznać zasady tworzenia strategii marketingowej w digitalu. Uczestnik kursu nauczy się planować działania marketingowe w internecie, od ustalania celów, po określanie grup docelowych, wybór kanałów komunikacji oraz analizę i planowanie kampanii. Warsztat nauczy uczestników tworzenia skutecznych przekazów reklamowych, prowadzenia social mediów i pozyskiwania baz do e-mail marketingu.
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobędzie kompleksową wiedzę z zakresu internetowego markeingu
- Nauczy się projektować i realizować działania za pośrednictwem mediów społecznościowych
- Pozna specyfikę poszczególnych strategii e-marketingu oraz będzie potrafił dopasować do niej odpowiednie rozwiązania
- Zrozumie zasady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
- Opanuje niezbędne narzędzia analityczne i dowie się jak tworzyć trafne prognozy
Korzyści dla Organizacji
- Udoskonalenie strategii e-marketingu w firmie
- Ułatwienie pracownikom komunikacji z dostawcami usług marketingu cyfrowego (np. agencjami reklamowymi) poprzez naukę standardów, definicji, pojęć i języka obowiązujących w całej branży
- Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
- Optymalizacja wykorzystania płatnych i darmowych kanałów reklamy
- Poszerzenie kompetencji pracowników wpływających na rozbudowę bazy kontaktów do email marketingu
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Budowanie strategii marketingowej w kanałach online
- Jak zbudować skuteczną strategię marketingu online?
- Model komunikacji promocyjnej
- Planowanie kampanii reklamowej — podejście brandingowe vs direct response
- Strona www i jej optymalizacja
- Jak zaplanować stronę www lub jak ją zmodyfikować?
- Strona w wersji desktopowej i mobilnej — strony responsywne
- Makietowanie — od pomysłu po grafikę i konwersję
- Grafika, treść, CTA — jak skutecznie optymalizować witrynę internetową?
- Produktowe landing pages
- Analityka działań w oparciu o narzędzia Google
- Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
- Badanie ilościowe i jakościowe — 3 formy weryfikacji skuteczności: Ile? Kto? Jak?
- Przegląd narzędzi do analizowania stron — darmowych i płatnych
- Google Analytics — kluczowe raporty i narzędzia
- Social media
- Obraz mediów społecznościowych: największe platformy społecznościowe i typologia użytkowników mediów społecznościowych w badaniach
- Facebook, Instagram, LinkedIn — charakterystyka odbiorców, specyfika serwisów, możliwości reklamowe
- Jak tworzyć skuteczne treści w social media — dobre praktyki
- Rynek influencer marketingu — jak efektywnie współpracować na linii marka–influencer?
- Jak przygotować się i reagować na kryzysy w mediach społecznościowych?
- SEO — jak pozycjonować stronę www?
- Audyt serwisu pod kątem SEO
- Strategia pozycjonowania — on-site i off-site
- Optymalizacja serwisu i treści merytoryczne (content marketing)
- Pozyskiwanie linków do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących — case study
- SEM — kampanie płatne Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads
- Tworzenie płatnych kampanii i ich optymalizacja
- Panele — monitoring i raporty z kampanii
- Jak pisać angażujące reklamy, które skłonią do pożądanych aktywności
- Content marketing — czym jest i jak go tworzyć?
- Rodzaje treści i kanały dystrybucji treści w content marketingu — przegląd
- Copywriting i webwriting w content marketingu (tekst, video, GIF, infografiki, mix)
- Monitoring i pomiar efektywności działań content marketingowych
- Case studies
- E-mail marketing
- Kluczowe hasła i definicje w e-mail marketingu i automation
- Dobre praktyki w budowaniu i segmentacji baz odbiorców
- Konstruowanie angażujących kreacji e-mail marketingowych (treść, grafika itp.) — efektywny newsletter
- Marketing automation — czym jest i jak wspiera działania marketingowe marki
- Modele prezentacji kreacji reklamowych
- Mapa komunikacji — ustalenie elementów 4P i 4C
- Narzędzia do tworzenia materiałów
- Brief kreatywny do komunikacji reklamowej
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |