PRZEMYSŁ 4.0 / E-COMMERCE & DIGITAL MARKETING


Mobile
marketing


Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy dotyczącej działań online, które przekładają się na poprawę widoczności firmy i jej usług oraz zwiększenie świadomości marki wśród Klientów. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą zwiększyć korzyści płynące z komunikacji internetowej oraz zdobyć praktyczną wiedzę o wdrożeniach kanałów digitalowych do strategii firmy.



Korzyści dla Uczestnika

  • Zdobędzie kompleksową wiedzę na temat trendów w mobile marketingu
  • Dowie się, czym jest BIG DATA, Multiscreening, FOMO, Wearables czy rzeczywistość wirtualna
  • Nabędzie umiejętności do zbudowania witryny mobilnej
  • Dowie się jak zaplanować reklamę mobilną
  • Otrzyma narzędzia do pracy z reklamą w mobile’u

Korzyści dla Organizacji

  • Udoskonalenie strategii digital marketingu w firmie
  • Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
  • Budowanie marki i profilu firmy w sieci
  • Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych działań związanych z mobile marketingiem

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!



    Metodyka szkolenia

    Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.

    Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    POWIĄZANE PRODUKTY