Mobile
marketing
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy dotyczącej działań online, które przekładają się na poprawę widoczności firmy i jej usług oraz zwiększenie świadomości marki wśród Klientów. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą zwiększyć korzyści płynące z komunikacji internetowej oraz zdobyć praktyczną wiedzę o wdrożeniach kanałów digitalowych do strategii firmy.
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobędzie kompleksową wiedzę na temat trendów w mobile marketingu
- Dowie się, czym jest BIG DATA, Multiscreening, FOMO, Wearables czy rzeczywistość wirtualna
- Nabędzie umiejętności do zbudowania witryny mobilnej
- Dowie się jak zaplanować reklamę mobilną
- Otrzyma narzędzia do pracy z reklamą w mobile’u
Korzyści dla Organizacji
- Udoskonalenie strategii digital marketingu w firmie
- Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
- Budowanie marki i profilu firmy w sieci
- Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych działań związanych z mobile marketingiem
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Podstawowe pojęcia, liczby, zjawiska i trendy w mobile marketingu
- Mobilny internauta, czyli kto? Kluczowe aktywności
- Rok mobile? Smartfonizacja
- Multiscreening
- FOMO (fear of missing out)
- Internet rzeczy (Internet of Things)
- Wearables
- Rzeczywistość wirtualna (VR)
- Rzeczywistość rozszerzona (AR)
- Big Data
- Serwisy a aplikacje mobilne
- Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
- Aplikacje natywne vs hybrydowe vs internetowe
- Budowa witryny mobilnej
- Projektowanie zgodnie ze sztuką User Experience (UX)
- Optymalizacja witryny pod kątem działania na urządzeniach mobilnych
- SEO w kontekście mobile
- Ewaluacja
- Audyty
- Planowanie reklamy mobilnej
- Opcje i założenia strategiczne
- Od definicji marki do realizacji kampanii
- Definiowanie celów
- Offline vs online. Gdzie są konsumenci?
- Jak rozmawiać z nowymi generacjami? Gen Z
- Narzędzia reklamowe w mobile’u
- Reklama display
- Marketing w wyszukiwarkach (SEM)
- Marketing SMS/MMS
- Geomarketing
- E-Mail Marketing
- Marketing treści (CM)
- Marketing w mediach społecznościowych (Social Media Marketing)
- Marketing wpływu (influencing)
- Kody QR
- mCommerce. Jak zarabiać w mobile’u?
- Fakty i mity w handlu internetowym
- Trendy, zjawiska, przewidywania
- Porzucanie koszyka zakupowego w mobile’u. Jak zaradzić?
- Analityka. Efektywność mobile marketingu
- Optymalizacja kampanii reklamowych
- Miary (KPI)
- Ruch mobilny w Google Analytics
- Aspekty prawne w mobile marketingu
- Geolokalizacja a wymagania prawne
- Mobile a zbieranie i przetwarzanie danych
- Ochrona danych osobowych
- Ćwiczenia
- Identyfikacja i opis funkcji idealnej aplikacji mobilnej dla Twojej branży
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |