Efektywna prezentacja
i sprzedaż na LinkedIn
Cel edukacyjny
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie zaplanować pracę i aktywność na LinkedIn. Zrozumieją czym jest mierzona efektywność (zasięgi x merytoryka wpisów = nowe kontakty). Dowiedzą się także od czego powinni zacząć pozyskiwanie Klientów, jak dążyć do sprzedaży bez nachalnych komunikatów sprzedażowych. Otrzymają wiedzę i narzędzia dotyczące stworzenie spójnego i skutecznego profilu biznesowego.
Korzyści dla Uczestnika
- Dowie się jak efektywnie zaplanować pracę i aktywność na LinkedIn
- Będzie potrafił/potrafiła stworzyć spójny profil na LinkedIn
- Zdobędzie wiedzę jak w profilu pokazać, w czym jest się ekspertem i jakie się ma osiągnięcia
- Nauczy się tworzyć wpisy na LinkedIn, które będą angażowały potencjalnych Klientów do komentowania, a tym samym stworzą możliwość pozyskania nowych kontaktów
- Wypracuje model konsekwencji w działaniach na LinkedIn
Korzyści dla Organizacji
- Zwiększenie aktywności pracowników na LinkedIn
- Pozyskiwanie nowych Klientów na LinkedIn
- Poprawa efektywności docierania do osób decyzyjnych
- Budowanie w postach pracowników przekazu „Handlowca jako Doradcy”, czyli eksperta w swojej branży, który dzieli się wiedzą i potrafi uaktywnić w dyskusjach pod postami/artykułami potencjalnych Klientów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Od czego zacząć działania na LinkedIn?
- Profil – to Twoja wizytówka i przekaz dla potencjalnego Klienta kim jesteś?
- Kto ma być Twoim Klientem?
- Które grupy osób na LinkedIn powinny Cię interesować?
- Zbuduj „plan gry” na najbliższe 6 miesięcy i działaj w swoim rytmie lub systemem 15x2+3+2
- Przez pierwsze 2 tygodnie obserwuj tych (niekoniecznie ze swojej branży), którzy mają duże zasięgi postów na LinkedIn – staraj się zrozumieć konstrukcję budowania wpisów, które angażują czytelników do komentowania i udostępniania postów
- Co będziesz robił zawsze? – Twoje wyznaczniki marki osobistej na LinkedIn
- Twój profil na LinkedIn
- Dlaczego profil osobisty lepiej sprzedaje niż profil firmowy na LinkedIn?
- Profil musi być wypełniony! Jak to zrobić, aby przekaz był spójny?
- Zdjęcie profilowe, tapeta – jakie?
- Opis – krótki, ale ukazujący Ciebie i Twoje zasoby
- Wykaz umiejętności – po co?
- Rekomendacje – na to patrzy Klient
- Planowanie działań na LinkedIn
- Systematyczność – stwórz swój plan na 6 miesięcy albo działaj w systemem 15x2+3+2
- Przynajmniej 2 razy w tygodniu wejdź na LinkedIn i przez 15 minut czytaj posty, komentuj wpisy i zapraszaj potencjalnych Klientów do własnej sieci kontaktów
- Budowanie wizerunku eksperta w branży – tworzenie postów/artykułów. Jak angażować innych w komentowanie? Jak dzięki temu pozyskiwać kontakt do nowych Klientów?
- Treść wpisu – jak tworzyć angażujące treści oparte o branżę / doświadczenie fachowe?
⦿ Konstrukcja formy do 1300 znaków
⦿ Jak wpleść do treści element emocji
⦿ Treści sfokusowane na zasięgi, a na merytorykę
⦿ Kiedy publikować?
⦿ Jakie linki załączać do wpisów i po co? - Jak reagować na jawną krytykę ze strony innego LinkedIn-owicza?
- Co zawsze warto robić na LinkedIn?
- Zbierać rekomendacje od Klientów. Jak to robić skutecznie?
- Dziękować za udostępnienia swoich postów
- Odpowiadać na każdy komentarz, który otrzymałeś pod swoim wpisem
- Odnieść się do krytycznego wpisu (jesteś wizytówką firmy, więc pokaż, że nie boicie się krytyki i potrafisz znaleźć rozwiązanie lub uzasadnić swoje / wasze stanowisko)
- Tworzyć komunikaty mające pozytywny przekaz, a jak krytykować, to merytorycznie i najlepiej na priv
- Storytelling w komunikacji na LinkedIn
- Storytelling w tworzeniu postów – jak go stosować, by odnieść sukces?
- Tworzenie „moich opowieści” – 5 kroków storytellingowego rzemiosła
- Budowanie historii sprzedażowych (rola emocji, empatii, pobudzania neuronów lustrzanych). Jakie przesłanie chcę przekazać Klientowi w tej opowieści? Jak zamknąć to w krótkim poście – 1300 znaków?
- Punkt zwrotny – tworzenie emocjonalnego apogeum opowieści
- Biznesowy storytelling, czyli różne opowieści:
⦿ „Kim jestem”;
⦿ „Kogo reprezentuję”;
⦿ „Komu pomogłem”;
⦿ „O właściwym narzędziu”;
⦿ „Wyzwania moich Klientów”
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Warsztat szkoleniowy składać się będą w 80% z zajęć praktycznych (20% wykład i część teoretyczna). Wszystkie elementy i mechanizmy, które będzie omawiał trener będą pokazywane na jego profilu na LinkedIn, ale i na profilach Uczestników – jeśli czegoś Uczestnik nie będzie miał na profilu, to na warsztacie będzie to tworzone (przy wsparciu trenera).
Jak będziemy pracować na warsztacie?
- Każdy z Uczestników szkolenia musi mieć laptopa i telefon komórkowy – podczas warsztatu będziemy pracować na profilach Uczestników
- W trakcie szkolenia Uczestnicy będą otrzymywać „zadania wdrożeniowe”, które od razu „tu i teraz” będą realizować na LinkedIn (włącznie ze stworzeniem na koniec szkolenia własnego postu)
FOLLOW UP
- Ankieta poszkoleniowa
- Zadania poszkoleniowe
- Indywidualny plan działania (IPD) po szkoleniu
- Raport poszkoleniowy dla bezpośredniego managera
- Materiały poszkoleniowe, „Pigułki wiedzy”
- Indywidualne konsultacje z trenerem (e-mail, skype, telefon)
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |