PRZEMYSŁ 4.0 / E-COMMERCE & DIGITAL MARKETING


Efektywna prezentacja
i sprzedaż na LinkedIn


Cel edukacyjny

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie zaplanować pracę i aktywność na LinkedIn. Zrozumieją czym jest mierzona efektywność (zasięgi x merytoryka wpisów = nowe kontakty). Dowiedzą się także od czego powinni zacząć pozyskiwanie Klientów, jak dążyć do sprzedaży bez nachalnych komunikatów sprzedażowych. Otrzymają wiedzę i narzędzia dotyczące stworzenie spójnego i skutecznego profilu biznesowego.



Korzyści dla Uczestnika

  • Dowie się jak efektywnie zaplanować pracę i aktywność na LinkedIn
  • Będzie potrafił/potrafiła stworzyć spójny profil na LinkedIn
  • Zdobędzie wiedzę jak w profilu pokazać, w czym jest się ekspertem i jakie się ma osiągnięcia
  • Nauczy się tworzyć wpisy na LinkedIn, które będą angażowały potencjalnych Klientów do komentowania, a tym samym stworzą możliwość pozyskania nowych kontaktów
  • Wypracuje model konsekwencji w działaniach na LinkedIn

Korzyści dla Organizacji

  • Zwiększenie aktywności pracowników na LinkedIn
  • Pozyskiwanie nowych Klientów na LinkedIn
  • Poprawa efektywności docierania do osób decyzyjnych
  • Budowanie w postach pracowników przekazu „Handlowca jako Doradcy”, czyli eksperta w swojej branży, który dzieli się wiedzą i potrafi uaktywnić w dyskusjach pod postami/artykułami potencjalnych Klientów

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!



    Metodyka szkolenia

    Warsztat szkoleniowy składać się będą w 80% z zajęć praktycznych (20% wykład i część teoretyczna). Wszystkie elementy i mechanizmy, które będzie omawiał trener będą pokazywane na jego profilu na LinkedIn, ale i na profilach Uczestników – jeśli czegoś Uczestnik nie będzie miał na profilu, to na warsztacie będzie to tworzone (przy wsparciu trenera).

    Jak będziemy pracować na warsztacie?

    • Każdy z Uczestników szkolenia musi mieć laptopa i telefon komórkowy – podczas warsztatu będziemy pracować na profilach Uczestników
    • W trakcie szkolenia Uczestnicy będą otrzymywać „zadania wdrożeniowe”, które od razu „tu i teraz” będą realizować na LinkedIn (włącznie ze stworzeniem na koniec szkolenia własnego postu)

    FOLLOW UP

    • Ankieta poszkoleniowa
    • Zadania poszkoleniowe
    • Indywidualny plan działania (IPD) po szkoleniu
    • Raport poszkoleniowy dla bezpośredniego managera
    • Materiały poszkoleniowe, „Pigułki wiedzy”
    • Indywidualne konsultacje z trenerem (e-mail, skype, telefon)


    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    POWIĄZANE PRODUKTY