Skuteczny
e-mail marketing
Cel edukacyjny
Warsztat pozwala poznać zasady tworzenia mailingów i pozyskiwania użytkowników danej strony do bazy mailingowej. Uczestnik kursu nauczy pisać skuteczne newslettery ze znajomością podstawowych zasad niezbędnych do zaplanowania kampanii mailinowej. Warsztat zapewni także wiedzę o dostępnych narzędziach, ich cechach oraz o możliwościach mierzenia skuteczności wysyłanej kampanii.
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobędzie kompleksową wiedzę z zakresu internetowego markeingu
- Nauczy się projektować i realizować działania za pośrednictwem e-mail marketingu
- Zrozumie jak lepiej pozyskiwać odbiorców
- Dowie się jak napisać skutecznego e-maila
- Pozna narzędzia do projektowania i redagowania newslettera
- Zrozumie zasady skutecznego tworzenia listów elektronicznych
- Opanuje niezbędne narzędzia do analizy raportów i statystyk
Korzyści dla Organizacji
- Udoskonalenie strategii e-marketingu w firmie
- Ułatwienie pracownikom tworzenia komunikacji do Klientów
- Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
- Optymalizacja wykorzystania newsletterów
- Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych działań związanych z e-mailingiem
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Jak pozyskiwać i motywować odbiorców?
- Być i mieć, czyli jak pozyskać użytkowników do subskrypcji?
- Sposoby na efektywne budowania baz i motywowanie użytkowników do pozostawienia adresu e-mail
- Garść porad o tworzeniu baz mailingowych
- Optymalny czas wysyłki – czyli kiedy, w jaki sposób i ilu konkurentów mamy w docieraniu do odbiorcy
- Preferencje i nawyki czytelnicze – jak, gdzie i kiedy czytam e-maile od Ciebie i Twojej konkurencji
- Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing?
- Jak tworzyć tematy wiadomości i kształtować pole nadawcy, by zwiększyć otwieralność e-maili?
- W jaki sposób odbiorca mailingu „skanuje” jego treść i co decyduje o kliknięciu?
- Tworzenie pro-sprzedażowych treści – jak zachęcać do podjęcia akcji?
- Przykłady dobrych i „złych” e-mailingów
- Projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera od A do Z
- Jak powinien wyglądać wzorcowy newsletter – layout, układ, kategorie w praktyce?
- Kluczowe aspekty redagowania treści: zawartość, nawigacja, grafika, zachęty do podjęcia działania
- Gdzie umieszczać i w jaki sposób eksponować newralgiczne treści, aby w kilka sekund przyciągnęły uwagę czytelnika?
- Mechanizmy interaktywne w newsletterach (np. ankiety, wyszukiwarki, pliki do pobrania, etc.) – czy warto i w jaki sposób?
- Trendy w newsletterach – wideo, dźwięk, mobile, itp.
- „Dobry” newsletter – case study
- Jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?
- Jak wysłać przygotowaną wiadomość by mieć pewność że dotarła?
- Kto, co i za ile? – przegląd rynku, klasyfikacja narzędzi i systemów mailingów, dostępne rozwiązania polskie i zagraniczne
- Kryteria wyboru platformy – o systemach bezpłatnych i płatnych
- Omówienie dostępnych rozwiązań i wybranego systemu mailingowego
- Automation – co to jest i jak z niego korzystać?
- Raportowanie i statystyki – co i w jaki sposób mierzyć?
- Co mierzyć?
- W jaki sposób?
- Czy TO się w ogóle / jeszcze / bardzo opłaca?
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |