Social media
i marketing społecznościowy
Cel edukacyjny
Wiodącym celem szkolenia jest zwiększenie oraz usystematyzowanie wiedzy i umiejętności z obszaru mediów społecznościowych, a także poprowadzenie uczestników w stronę odpowiedniego wyboru kanałów do komunikacji treści marketingowych i opracowywania treści dostosowanych do założonych celów. Podczas szkolenia pokazane będzie jak zbudować efektywną strategię działań opartą o content marketing na platformach Facebook, Linkedin, YouTube.
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobędzie kompleksową wiedzę z zakresu social mediów i strategii komunikacji
- Nauczy się projektować treści skierowane do konkretnych portali społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zrozumie jak pozyskiwać odbiorców
- Dowie się jak napisać skuteczną strategie działań
- Pozna narzędzia do tworzenia marki osobistej
- Opanuje niezbędne narzędzia do analizy raportów i statystyk
Korzyści dla Organizacji
- Udoskonalenie strategii e-marketingu w Organizacji
- Dostarczenie pracownikom wiedzy na temat social mediów
- Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
- Budowanie marki i profilu firmy w internecie
- Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych działań na portalach społecznościowych
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Social media a strategia komunikacji
- Jak trafnie wybierać serwisy społecznościowe do komunikacji
- Jak wpisywać poszczególne social media w strategię komunikacji i strategię content marketingową
- Jak dobierać treści i jaki ton nadawać przekazom w zależności od wybranych kanałów komunikacji
- Planowanie w social mediach
- Jak porozumiewać się ze współczesnym konsumentem – kim on jest i czego oczekuje – persona i mapa empatii oraz dane i trendy rynkowe
- Warsztat: dyskusja o strategii komunikacji
- Budowa persony
- Kim są polscy użytkownicy Facebooka – dane rynkowe
- Stawiać bardziej na ilość czy jakość treści
- Kiedy publikować treści i w jakiej formie
- Grupy na Facebooku i ich znaczenie
- Copywriting w zwartej formie
- Czy tu liczą się tylko ładne obrazki? O licznych korzyściach wykorzystania Instagrama
- Najważniejsze funkcje i formaty treści (Stories, IG TV, Live, posty)
- Hashtagi – czym są i jak je wykorzystywać w komunikacji oraz budowaniu zasięgu
- Marka osobista vs profil firmowy
- Kiedy i jak tworzyć treści na LinkedIn
- Zaangażowanie na LinkedIn kluczem do sukcesu
- Sytuacja kryzysowa i zarządzanie społecznością
- Czego NIE stosować w komunikacji kryzysowej?
- Jak zapobiegać kryzysowi?
- Co robić, kiedy kłopoty już się pojawią?
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |